Služba Balíky, která umožňuje po celé České republice posílat i vyzvedávat zásilky prostřednictvím prodejních míst Sazka, rozšiřuje síť partnerských dopravců o logistickou společnost We|Do, součást skupiny Allegro. Od konce ledna si zákazníci mohou nechat zaslat balíčky přes We|Do na 400 Sazka terminálů. Sazka rozšířením partnerství reaguje na dlouhodobě rostoucí trh s doručováním zásilek a nabízí výdejní místa, která jsou v provozu i ve večerních hodinách či o víkendech. Jen v loňském roce prošlo přes Sazka terminály více než pět milionů zásilek.

E-commerce a trh s doručováním zásilek dlouhodobě meziročně roste a jak firmy, tak spotřebitelé volají po větším množství výdejních míst a boxů. Řešením tak mohou být Sazka terminály. Balíčky lze jejich prostřednictvím posílat i vyzvedávat a jejich velkou výhodou je přívětivá otevírací doba – na rozdíl od běžných výdejních míst jsou totiž často otevřené do pozdních večerních hodin, o víkendech, a některé z nich dokonce nonstop.

Kromě Balíkovny od České pošty a společnosti DPD, které v rámci spolupráce se Sazkou doručují dohromady již na zhruba dva tisíce terminálů, od poloviny ledna letošního roku bude na terminály Sazky doručovat zásilky také další dopravce – společnost We|Do. Na počátku spolupráce bude We|Do zavážet hned 400 terminálů, odkud bude možné zásilky vyzvednout. Do budoucna je plánováno rozšíření služby také o možnost podání balíčků, podobně jako u ostatních partnerů.

„Od spuštění služby Balíky počet zásilek, které projdou našimi terminály, každoročně stoupá. Trend online nakupování a využívání balíkových služeb je už roky na vzestupu a my v Sazce se mu chceme přizpůsobit. Jako odpověď na zvyšující se zájem zákazníků jsme se proto rozhodli navázat partnerství právě s We|Do, díky kterému budeme moci poskytnout pohodlné doručení další skupině zákazníků,“ komentuje zahájení spolupráce Jan Schmiedhammer, ředitel finančních a transakčních služeb společnosti Sazka.

V roce 2022 zákazníci prostřednictvím existujících terminálů podali či vyzvedli více než tři miliony zásilek. Loni počet vyzvednutých nebo podaných balíků přeskočil pět milionů. Letos se očekává další nárůst zájmu. Zvolit jako místo doručení právě Sazka terminál je možné již v průběhu nákupu na e-shopu při volbě dopravce. Terminály jsou rozmístěné po celé České republice, při výběru místa doručení lze tedy dle adresy zvolit ten nejbližší bydlišti zákazníka.

„Zahájení partnerství se Sazkou vnímáme jako výhodné pro všechny strany; zákazníky, naši společnost We|Do i celou skupinu Allegro. Uživatelé jistě ocení dobrou dostupnost a prodlouženou otevírací dobu terminálů Sazky. Rozšiřování sítě výdejních míst je pro nás ve We|Do jednou z hlavních priorit, jelikož přímo souvisí se spokojeností našich zákazníků. Věříme proto, že Sazka terminály pomohou zvýšit efektivitu našich služeb, a zároveň umožní ještě lepší naplnění potřeb našich zákazníků,“ říká Tomáš Dejmek, manažer pro výdejní místa, We|Do.

Související