Mezinárodní přepravní společnost VCHD Cargo v minulém roce přivítala do své flotily na sto nových vozidel. Snížila tím průměrné stáří svého vozového parku v České republice na 2,3 roky. Významně klesly i náklady na údržbu a servis vozidel. Investicí do obnovy tažných a přípojných vozidel ve výši 180 milionů korun společnost posílila podmínky pro bezpečnou jízdu svých řidičů a zvýšila jejich komfort při výkonu práce.

VCHD Cargo jako přepravní společnost orientovaná na mezinárodní linkové přepravy udržovala svoji flotilu nákladních vozidel v průměrném stáří zhruba 3,5 roku již mnoho let. V minulém roce však masivně do obnovy parku investovala – pořídila 56 nových tažných motorových vozidel a 45 přípojných vozidel včetně výměnných nástaveb. Tím snížila průměrný věk flotily na rekordní 2,3 roky.

„Znamená to, že máme na evropských silnicích ta nejmodernější vozidla,“ říká Petr Kozel, CEO a předseda představenstva VCHD Cargo. „Ale co je důležitější, můžeme tak nabídnout našim zákazníkům ještě spolehlivější služby. Zároveň díky mnoha bezpečnostním prvkům v nejmodernější výbavě vozidel a pravidelnému školení našich řidičů přispíváme k vyšší bezpečnosti provozu na evropských silnicích.“

Související

VCHD Cargo má v současné době ve svém vozovém parku 200 vozidel včetně tzv. frigo vozidel (chladírenských návěsů) pro přepravy zboží v řízeném teplotním režimu či mražených výrobků. Všechna vozidla jsou v nejvyšším emisním standardu Euro VI a jsou vybavena pro přepravy nebezpečného zboží. „K investicím do nové techniky jsme se rozhodli navzdory ekonomickému ochlazení v loňském roce. Umožnila nám to dlouhodobá strategie a stabilní výsledky naší rodinné společnosti,“ doplňuje Petr Kozel.

Nové přírůstky do VCHD Cargo jsou od různých značek a VCHD Cargo tak oslavila hned čtyři sté milníky. Protože se managementu flotily věnuje od svého založení, mohla s jistotou konstatovat, že v loňském roce do flotily zařadila stá vozidla hned čtyř značek – Scania, MAN, Mercedes a Volvo. „Všechna vozidla se vyznačují dobrou výbavou a komfortní kabinou a vytvářejí tak ty nejlepší podmínky pro bezpečnou a úspornou jízdu, ke které naše řidiče dlouhodobě motivujeme,“ dodává Petr Kozel.

Související