Program zero emissions od Gebrüder Weiss je řešením, jak kompenzovat uhlíkovou stopu. Nově se do programu zařadily firmy Domatech a Acco Brands / Esselte, které tak potvrdily, že udržitelnost je pro ně jedna z hlavních hodnot v podnikání. „Zájem našich klientů o kompenzaci emisí ovidu uhličitého nás těší a vážíme si toho, že nás s obchodními partnery spojuje také zodpovědný přístup k životnímu prostředí,“ oznámila společnost Gebrüder Weiss v aktuální tiskové zprávě.

V srpnu letošního roku se do projektu zapojila česká firma s rodinnou tradicí Domatech, která se zaměřuje na prodej techniky do domácnosti, dílny i na zahradu. „Naším cílem je inspirovat zákazníky a pomáhat jim zlepšovat a zvelebovat své domovy. Chceme jít příkladem také v oblasti ochrany životního prostředí, proto jsme rádi, že můžeme být součástí projektu, který kompenzuje emise oxidu uhličitého vznikající přepravou našich zásilek,“ vysvětluje Martin Holas, CEO společnosti Domatech.

Martin Holas, CEO společnosti Domatech (vlevo) a Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR
Martin Holas, CEO společnosti Domatech (vlevo) a Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR
Foto: Gebrüder Weiss

Otázka snižování emisí je důležitá rovněž pro společnost Acco Brands / Esselte, která již více než 100 let vyvíjí funkční, moderní a efektivní kancelářské produkty. Součástí firemní strategie je také udržitelný přístup, což potvrzuje i zapojení do programu zero emissions. „Naším cílem je nabízet zákazníkům spolehlivá organizační řešení, která by jim zjednodušila život. Současně hledáme řešení, která by snížila negativní dopad naší činnosti na životní prostředí a díky zero emissions jsme se posunuli zase o kus dál,“ popisuje Milan Pacák, CEO společnosti Acco Brands / Esselte.

Související

Díky programu zero emissions mají zákazníci Gebrüder Weiss možnost kompenzovat emise oxidu uhličitého, které vznikly v důsledku přepravy jejich zásilek. Pro každou jednotlivou zásilku je proveden výpočet objemu emitovaných plynů a tento údaj je společně s náklady na jejich kompenzaci uveden na faktuře za poskytnuté služby. Účastníci programu tak mají přesnou informaci o rozsahu podpory, kterou je potřeba poskytnout některému z certifikovaných projektů na ochranu klimatu na několika různých kontinentech. Podporované projekty jsou pečlivě vybrány a monitorovány. Klienti, kteří program využívají, obdrží certifikát dokládající jejich podporu příslušného projektu.

„Jsme rádi, že stále víc českých firem hledá cestu k udržitelnějšímu podnikání a jsme připraveni podpořit v tomto směru i naše další zákazníky,“ uzavírá Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR.

Související