Skupina Packeta, která vlastní přední českou technologicko-logistickou firmu Zásilkovna, zahájila spolupráci se slovinským dopravcem Express One. E-shopy, které jsou napojeny na systém Packety tak mohou doručovat zásilky do Slovinska již třemi dopravci (Express One, DPD a Slovinská pošta). Nový partner Packety nabízí flexibilní doručení, tj. s možností přesměrování zásilky na jinou adresu nebo výdejní místo. Využít lze sítě 180 výdejních boxů a více než 320 výdejních míst. Na jedno API napojení nabízí skupina Packeta aktuálně přes 70 dopravců. E-shopy mohou skrze Packetu expandovat do všech zemí Evropské unie, UAE, Turecka a Izraele. Pro každou zemi má Packeta zákaznické centrum a nabízí celní deklaraci.
„Slovinský trh pro nás a naše partnery z řad e-shopů představuje obrovskou příležitost. Místní e-commerce zažila v posledních několika letech významný boom, který ještě uspíšila koronavirová situace. Největšími tržními sektory jsou ve Slovinsku móda, elektronika, potraviny a osobní péče, domácí potřeby a hračky a hobby. Packeta v loňském roce do Slovinska doručila z českých e-shopů téměř 800 tisíc zásilek, více než 40 procent z nich bylo ze segmentu móda. Máme radost, že můžeme e-shopům, kteří jsou na náš systém napojeni, nabídnout dalšího kvalitního dopravce a umožnit jim snadnou expanzi na tak atraktivní e-commerce trh, jako je právě na Slovinsku,“ uvádí Daniel Tinz, Group Chief Commercial Officer, Packeta.
Skupina Packeta nabízí e-shopům na jedno API napojení téměř 15 tisíc vlastních výdejních míst (z toho 5800 automatických výdejních míst Z-Box), přes 125 tisíc partnerských výdejních míst v celé Evropě a vlastní doručení na adresu v Česku a na Slovensku. Packeta Group spolupracuje s více než 70 mezinárodními partnerskými dopravci a poskytuje klientům nejlepší řešení v oblasti doručení. Zásilky tak vždy doručuje dopravce, který má aktuálně volnou kapacitu, díky čemuž je doručování rychlé a flexibilní. Packeta nabízí e-shopům řadu platebních možností dle jejich preferencí.
V případě odesílání zásilek do zahraničí nabízí Packeta pomoc s celní deklarací a mnoho dalšího. Štítky pro každou zásilku mohou e-shopy vytisknout z jediného systému, a to bez ohledu na dopravce a místo určení. Samozřejmostí je také zákaznická podpora pro každou zemi (jak pro e-shopy, tak pro koncové zákazníky). Operátoři pomohou jak s nastavením systému, tak s vrácením zásilky. To vše na jedno rychlé a jednoduché API napojení.
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je odemčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo odborného magazínu Logistika

Logistika č. 1/2025





